Live Customer Support
0
Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 210 300 4849

Επιστροφές & Αλλαγές

Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας, το προϊόν η τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν.

Οδηγίες επιστροφής

Η πρώτη αλλαγή είναι εντελώς δωρεάν. Τα έξοδα επιστροφής για την αλλαγή προϊόντων επιβαρύνουν το  wizzy.gr αρκεί να αποστέλλονται με Γενική Ταχυδρομική ή ACS courier.

Μπορείτε να αντικαταστήσετε τα προϊόντα της επιλογής σας μέσα σε 14 μέρες από την έκδοση της απόδειξης. Για την αλλαγή απαιτείται η Φόρμα επιστροφών την οποία υποβάλλετε ηλεκτρονικά ή εκτυπώνετε και εσωκλείετε στο δέμα μαζί με την απόδειξη. Για να δεσμεύσετε το νέο προϊόν μπορείτε να κάνετε νέα παραγγελία γράφοντας στα σχόλια <αλλαγή> ή να καλέσετε στο 210 300 4849 για να το δεσμεύσει κάποιος εκπρόσωπός μας.                                                       

Η 1η Αλλαγή είναι Δωρεάν, εξαιρούνται τα προϊόντα που πωλούνται με έκπτωση -50% και πάνω όπου όλη η διακίνηση για την αλλαγή των προϊόντων γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη συνολικά 9,80€.

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, η επιστροφή γίνεται με κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης εώς 14 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων.     

Επιστρέφετε τα προϊόντα με γενική ταχυδρομική ή ACS με χρέωση παραλήπτη. Τα έξοδα αυτά συν της αποστολής της αρχικής παραγγελίας αφαιρούνται από το ποσό που είναι προς κατάθεση. Ο πελάτης χρεώνεται τα συνολικά έξοδα διακίνησης του ή των προϊόντων που ανέρχονται στα 9,80€.

Οι 3 τύποι της επιστροφής είναι:

Αλλαγή μεγέθους

Τα προϊόντα μπορούν να ανταλλάσσονται μόνο όταν ένα διαφορετικό μέγεθος ή ένα διαφορετικό χρώμα από τον ίδιο κωδικό προϊόντος είναι διαθέσιμο.

Πίστωση του λογαριασμού σας

Μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία της επιστροφής,το ποσό πιστώνεται στο λογαριασμό πελάτη στο Wizzy.gr.

Η πίστωση:

(α). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επόμενη αγορά σας στο Wizzy.gr. 

(β). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά σε μια μελλοντική παραγγελία εντός ενός μηνός από την επιστροφή. 

(γ). Δεν είναι σωρευτική με άλλες πιστώσεις του καταστήματος.

Πρέπει να χρησιμοποιηθεί στο σύνολό της σε μια αγορά που είναι είτε ίση ή μεγαλύτερη από την αξία της.

 

Επιστροφή χρημάτων

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων,η επιστροφή γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εώς 14 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων στο χώρο μας. Πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα με γενική ταχυδρομική ή ACS με χρέωση παραλήπτη.

Τα έξοδα αυτά συν της αποστολής της αρχικής παραγγελίας αφαιρούνται από το ποσό που είναι προς κατάθεση.Ο πελάτης χρεώνεται τα συνολικά έξοδα διακίνησης του ή των προϊόντων που ανέρχονται στα 9,80€. 

 

Όροι και Προϋποθέσεις

Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται στην τρέχουσα τιμή του εκάστοτε είδους κατά την ημερομηνία παραλαβής τους από την συνεργαζόμενη courier. 

Η ετικέτα ασφαλείας θα πρέπει να είναι ακόμα άθικτη και κολλημένη στα προϊόντα. Τα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν φορεθεί, πλυθεί ή τροποποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, και δεν πρέπει να παρουσιάζουν σημάδια χρήσης.

Οι σόλες υποδημάτων πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να μην έχουν κανένα σημάδι. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν με όλες τις αρχικές ετικέτες, συσκευασίες και άλλα εξαρτήματα (σακούλες, κρεμάστρες, θήκες κλπ) που παρελήφθησαν.

Παπούτσια και άλλα αξεσουάρ θα πρέπει να επιστραφούν με τα αρχικά κουτιά τους, τα οποία δεν πρέπει να καταστραφούν ή να τροποποιηθούν ή να χρησιμοποιηθούν ως εξωτερικό κιβώτιο για την αποστολή.

Τα προϊόντα πρέπει να είναι συσκευασμένα στη συσκευασία που παρελήφθησαν.Συμπεριλάβετε την πρωτότυπη απόδειξη/τιμολόγιο μαζί με το επιστρεφόμενο πακέτο.

Σε περίπτωση ελαττωματικού ή προβληματικού εμπορεύματος, πρέπει να ακολουθήσετε τις παραπάνω οδηγίες:

Το Wizzy.gr διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει να αποστείλετε φωτογραφία σχετική με το ελάττωμα ή το πρόβλημα των εμπορευμάτων πριν από την έγκριση της επιστροφής. Όπου είναι εφικτό, το Wizzy θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.

Προϊόντα που έχουν οποιοδήποτε σημάδι χρήσης ή φθοράς θα πρέπει να επιστραφούν στον πελάτη. Το Wizzy.gr διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί επιστροφή προϊόντος που δεν είναι εγκεκριμένη ή δεν αποστέλλεται σύμφωνα με την πολιτική επιστροφής που περιγράφεται παραπάνω.

Σε περίπτωση μη εγκεκριμένων ή επιστροφών εκτός της ενδεδειγμένης διαδικασίας , τα εμπορεύματα θα επιστρέφονται στον πελάτη στη διεύθυνση αποστολής που αναφέρεται στην αρχική παραγγελία.

Αν μια μη εγκεκριμένη επιστροφή γίνεται αποδεκτή, το Wizzy.gr θα αφαιρέσει ένα 10% της αξίας της συναλλαγής για την αμοιβή των διοικητικών εξόδων.

Για κάθε ζήτημα που δεν αναφέρεται ρητά, υπερισχύει ο ευρωπαϊκός κανονισμός που άφορα τις πωλήσεις εξ αποστάσεως.